niedziela, 15 listopada 2015

Alicja ma roczek

Alicja ma roczek.

No i tak.

Minął rok odkąd Alicja jest z nami.

Sobotni ranek. 

Jej pierwsze urodziny.

Obudziła się i pije mleko. 

"om mniam mniam" mój mały smakosz.

Potem biegnie, jeszcze na czworaka, do zabawek, co chwila pokazuje mamie zabawki.

A ja robię swoje śniadanie i powoli szykuję się do pracy. 

Niebawem M. zabiera ją na drzemkę.

A ja zaczynam pisać do niej list.

Zanim się urodziła założyliśmy jej z M. skrzynkę - kiedyś dostanie do niej hasło. 

Równo rok temu pisałam do niej pierwszy list. Wtedy obie szłyśmy na drzemkę, ale gdy się obudziłam okazało się, że Alicja już wybiera się na świat. Wcześniej niż się spodziewaliśmy.

"Spełnienia marzeń Córeczko, dzieciństwa, które będziesz miło wspominać i już na zawsze tej radości z każdej nowo poznanej rzeczy!"

Alicja jest bardzo żywiołową, ciekawską, małą dziewczynką. Wszędzie jej pełno. 

Nie raz pod koniec dnia siadałam do Bloga, ale na tym się kończyło ;)

W lutym, po powrocie do pracy, zastanawiałam się czy prowadzenie bloga to nie porywanie się z motyką na słońce. 

Ale nie!

Teraz obiecuję sobie i Tobie Drogi Czytelniku, że będę pisać na Blogu częściej. 

Mam w zanadrzu temat o diecie podczas laktacji, chcę napisać o alergii dziecka karmionego piersią i o tym czy rzeczywiście dieta kobiety ma tak duże znaczenie jak się powszechnie uważa.

Ach no i trochę o diecie w szpitalach - jak to ma się do zaleceń w polskich realiach.

Mam zaczęty temat o tym jak dietą (i nie tylko) rozpędzić laktację.

I zamierzam napisać też więcej niż dotąd o wprowadzeniu stałych posiłków w diecie dziecka. 

O tym jak radzić sobie z problemami brzuszkowymi u dziecka: jaka dieta w zaparciach u niemowlaka, jaka w biegunkach.

I oczywiście o tym co je teraz roczna Alicja. Jak wygląda jej menu? Plus Alicjowe przepisy ulubione :)

Interesuje Cię inny temat, o którym chętnie  przeczytasz na Blogu? Pisz wiadomość na fejsbukowym fan page'u! Tutaj: www.facebook.com/foodarea.poradniadietetyczna/









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz